måndag 11 oktober 2010

Shoppat loss!

Ikväll var jag värdinna för ett me&i klädparty.
Jag har ju tyckt mycket om deras plagg och handlat från många kollektioner tidigare, så nu tyckte jag det var dags att ha ett eget party.
Riktigt trevligt blev det men ett gäng grannar + min svägerska :). Ett antal barn hakade på också!
Känner mig riktigt nöjd med kvällen faktiskt!

Detta blev det denna gång:
t-rex velour sweater
T-rex velour tröja + mössa till Oskar

velourcardigan
Velourcardigan till Wilma

 velourpants with pockets velourpants with pockets
Gröna velourbyxor till Oskar och svarta till Wilma

my long love tee
Rosa T-shirt till Wilma

ribtee with a lot of pugsminipants with pug at back
Ribbtröja med många mopsar + gröna byxor till Emma

Bilderna är lånade från me&i´s hemsida
me&i, meandi - Vi har designat världens coolaste kollektion av barnkläder och även snygga kläder för föräldrar. Kollektionen består av stilrena baskläder i tidlös design med lekfulla färger och tryck.

Inga kommentarer: