söndag 10 oktober 2010

Helgen!

Egentligen skulle jag vilja lägga ut några bilder från tiden det begav sig, dvs  för en sådär 18-19 år sedan, men jag vill inte väcka den varg som sover (Emma), vilket jag kommer att göra när jag ska rota fram korten längst in i garderoben, så det får vänta till ikväll.

Vi hade det iaf supertrevligt tillsammans på vår "reunion" och i vissa avseenden har tiden verkligen stått stilla. Endast några få ålderstecken och en massa ungar som härjade skvallrade om att några år gått sen sist :). I övrigt var vi samma gamla gäng, som fick minnas och skratta tillsammans!

Från vänster: Jag, Yasmin (som bor och jobbar i Jönköpng), Kaisa (som bor i grannkommunen och som jag träffar regelbundet) och Jenny "Myran" (som numera lever i Sydney - Australien).

Tack mina kära vänner för en trevlig dag!! Säger som Kaisa att jag inte vågar tänka på när vi kan ses såhär alla 4 igen, så jag låter bli och nöjer mig med att konstatera att jag är glad att jag fick träffa er den här helgen!

Med kärlek XXX

Inga kommentarer: