fredag 8 oktober 2010

Reunion

I morgon ska vi ha "girls reunion", jag och mina vänner.
En splittrad tjejkvartett ska återses och prata gamla minnen och försöka inse att det var mer än ett halvt liv sedan vi hade vår storhetstid :).

Kaisa är den enda som jag träffar ofta nuförtiden. Hon bor i grannkommunen, så vi ses lite då och då. Myran flyttade till Australien när hon mötte kärleken för 10 år sedan och Yasmin har bla pluggat i Skåne stora delar av tiden och bott en del utomlands också.

Vi har alla haft mer eller mindre kontakt via msn och facebook, men i morgon SKA VI SES!!

Alla kommer hit hem till oss. Kaisa, Myran, Yasmin och en hop med ungar och det ska bli sååå roligt!

Myran, som egentligen heter Jenny, är den jag har känt längst, i sisådär 28 år!! Kaisa lärde jag känna och började umgås med i 9:an och Yasmin blev vår vän i gymnasiet. Det är i år, håll i er, 18 (!) år sedan vi tog studenten och däremellan har det hänt en hel del.

Det är nästan i klass med en ABBA återförening detta, eller åtminstone Spice Girls då :).

Hur det går får vi veta i morgon!

Inga kommentarer: