lördag 27 november 2010

Proffsfoton

Jag har ju glömt att visa några av de foton som min goa granne Tessan tog på Emma förut.
Det är bra med fotokunniga grannar som behöver övning för sin kommande fotostudio. Klart man är behjälplig med fotomodeller, speciellt eftersom jag har tre oerhört vackra sådana :).
Den här gången var det Emma som fick stå modell. Dels för att jag ville ha ett 1-årsporträtt, då vi inte hann med fotograferingen på ÖF, men också för att Tessan skulle få något riktigt klurigt att öva på.
Hon fick en utmaning vill jag lova, men resultatet blev superfina bilder, trots ett objekt som aldrig var still!

Se bara:






Det var några av bilderna :).
Det är svårt att välja, för egentligen vill jag ju visa dem alla, men dessa var de som jag tyckte var särskilt fina.





1 kommentar:

Anonym sa...

lilla goa unge.vilka fina bilder:)Kaisa