fredag 17 september 2010

Funderingar

Valet kommer närmare och med det naturligtvis partiernas sista desperata försök att värva väljare.
Inte helt oanat tycks medierna vilja skruva upp tempot ytterligare, med bl.a. mer eller mindre onyanserade artiklar om diverse människoöden som ska få oss att begrunda vårt val.

Jag har sedan länge bestämt mig.
Mitt val grundar jag på vad jag tror blir bäst för Sverige och dess invånare,både nu och senare.
Mitt val har inget med enskilda människoöden att göra. Med all respekt ändå till de människor som drabbas hårt, oavsett vilken regering det är som styr :).

Jag hoppas att de som ännu inte bestämt sig för vilket parti de ska rösta på, ändå kan sortera och kritiskt granska bland all information den till synes massiva rapporteringen från de olika lägren.

Inga kommentarer: