söndag 22 januari 2012

Mysdag med shopping

En riktigt mysig familjedag har vi haft idag!
Wilma och Oskar hade sovit över hos varsin kompis, så deras förmiddag gick åt till att fortsätta leka. Jag var på styrelsemöte fram till lunch, så Niklas och Emma huserade här hemma för sig själva.

Framåt tvåtiden var vi dock fulltaliga och bestämde oss för att åka och inhandla lite kläder åt barnen samt byta ett par tights Niklas köpte till mig igår.
Vi bestämde att det var Niklas som fick ha huvudansvaret för inköpen den här gången. Jag trodde jag skulle ha svårt att gå bredvid utan att vara den som plockade och valde, men det var sååå skönt att få slippa!
Det blir definitivt Niklas som får ansvara för kläder fler gånger. Han tyckte det dessutom var riktigt roligt och barnen gav pappa högsta betyg som kläd-shoppare.
Jag själv fick mig ett par nya tights och en snygg tunika på rea :).


Några av barnens kläder. Tröjor, tights, byxor och trosor.

Emma är oerhört nöjd över sina nya trosor.

Mina nya kläder :)

Nöjda och glada åkte vi sedan hemåt. Oskar och Niklas hann med lite pulkaåkning medan jag och Emma lagade middag. Wilma syntes inte till förrän vi läggdags, då hon ville fortsätta leka med sin kompis.
Efter en otroligt lugn och avslappnad helg är jag nu redo att möta vardagen igen!

See you!                                            

Inga kommentarer: