fredag 18 november 2011

Mina fina ungar!

Att mina ungar är finast i världen är ju inte konstigt att förstå att jag tycker :).
Därför är det så roligt att låta min duktiga granne Tessan fota barnen i sin egen hemmastudio, för både fina och lite crazy bilder. Det gjorde vi häromveckan och det var riktigt roligt.
Resultatet?

Ett litet axplock kommer här:













Fina va!?
Veckans i-landsproblem blir nu att välja ut vilka man ska förstora och rama in. Vid jul tänker jag nämligen ta tag i fotoväggen jag har på G. Massor med bilder ligger redan inramade och några väntar på ram. Det gäller bara att komma till skott!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Oj va fina bilder:-) Jag håller med, väldigt fina barn du har! Kram på er

kaisa sa...

men så fina bilder!!!Svårt att välja nån.kram

Hanna sa...

Jättefina bilder! Så härligt levande! Nu vet jag var jag ska vända mig om jag behöver en fotograf nån gång. =)

Tanja sa...

Superfina bilder!
Henne kan jag tänka mig gå kurs hos :)
Spännande att se hela fotoväggen sen.