lördag 5 november 2011

Änglarnas dag!

Ja...egentligen alla helgons dag, men vi brukar ju allmänt tillägna dagen våra döda och då tycker jag rubriken låter gaska fin och passande.
Min ängel har fått det fint på sin grav idag också.
Redan då jag kom ut till kyrkogården så brann 3 ljus så fint på graven. Ett var från mamma och pappa och de andra två anar jag vilka de kommer ifrån, men man blir ändå alltid varm i hjärtat när någon annan tänker på min lilla pojke. En fin ros stod där också :). Tack!!
Wilma köpte en blomma och en mjuk fin nalle till sin storebror och jag ställde dit ytterligare en drös med ljus. Det blev sååå fint att man nästan blev tårögd. Bilderna är långtifrån den stämning som fanns, men ni ser ju den av blixten upplysta graven i sin helhet iaf! Precis när vi skulle till att gå kom min bror med familj och ställde dit ytterligare ett ljus, så inatt lyser Williams grav upp i höstmörkret.



Kyrkan som är så vackert upplyst.

Inga kommentarer: