tisdag 16 mars 2010

Dålig på att uppdatera....

...jag vet!
Men jag ska bli bättre...förhoppningsvis :).

Dagarna bara rullar på och sätter jag mig inte och skriver i rättan tid så är inspirationen som bortblåst.
Har varit lite småförkylda allihopa här hemma. Oskar går på medicin nu för sin förkylningsastma, så att vi får ordning på den. Jag & Wilma snorar lite och Emma rosslar i luftvägarna. Endast Niklas tycks vara fri från förkylningsbaciller, vilket jag såklart unnar honom.
Har igår och idag haft ont i ena örat (kan man få öroninflammation som vuxen?). Det liksom knastrar där inne när jag trycker mot det och känns lite allmänt obehagligt. Pumpar på med nässpray och ser om det blir bättre!

Vi har föresten fått offert nu från byggfirma 1 angående vårt byggprojekt "ett till rum". Det ser lovande ut, men nu återstår att flirta in sig hos banken. Väntar samtal därifrån vilken dag som helst, för att bara ringa ett nummer och få tala med en tjänsteman var tydligen helt passé. Nu fick man krångla sig genom en huvudväxel och sedan vidare till telefonbanken, som i sin tur skickade meddelande till Märstakontoret att de skulle ringa upp mig....*phu*. Varför liksom? Kan de inte bara lyfta luren?

Nä, nu har jag babblat färdigt om ingenting. Nu ska örat och jag gå och sova!
Hej så länge!

Inga kommentarer: