söndag 19 juli 2009

Tillfälligt semesteravbrott

Det kommer jag att ha nu och en vecka framåt.
Går tillbaka till jobbet i morgon efter tre härliga semesterveckor med familjen. Det känns väll sådär måste jag säga, men det är ju självvalt så det är bara att bita ihop och genomföra det hela.
Jag har ju åtminstone ytterligare två veckors semester efteråt, vilket jag inte ska klaga över precis.
Medan jag jobbar passar maken och barnen på att åka med svärfar på det årliga besöket till parken zoo i Eskilstuna. Hoppas att vädret blir fint så att de kan hitta på lite andra skojigheter också under veckan.
Ska bli spännande att se vad kroppen tycker om att jobba. Att gå hemma i sitt eget tempo är ju inga problem alls, men så fort jag anstränger mig lite så bli magen stenhård av sammandragningar och ryggen klagar
Som tur är har jag förhoppningsvis prickat in sommarens lugnaste vecka på jobbet, så jag hoppas det går bra.
Nu ska jag åka och handla matvaror för veckan som kommer, så att maken slipper det iaf!

Inga kommentarer: