tisdag 5 juli 2011

En eftermiddag för mig själv

Niklas och barnen har varit på parken zoo i Eskilstuna idag och jag har således fått lite tid för mig själv. Det har jag utnyttjst på bästa sätt!
Direkt efter jobbet åkte jag till eurostop och intog frisörstolen. Välbehövligt! Sedan gick jag och tittade i några butiker för att se om jag kunde ha turen ätt hitta en ny bikini till hyfsat pris. På kappahl hittade jag överdelen som satt som en smäck. Min nuvarande Bikini är brun och jag vill gärna att alla delar ska vara kompatibla med varandra. Därför startade jakten på en svart underdel. Inte lätt om man har rester av 3 graviditeter runt midjan som ska försöka passa in :).
Bikiniunderdelar finns tydligen huvudsakligen i två utföranden. Den ena varianten har en skärning typ 3 mil söder om naveln och har den inte det så hänger det saker och dinglar på sidan. Suck!
Till slut hittade jag en hyfsad underdel som fick följa med hem. Hann med att äta en matbit och veckohandla lite innan jag for hem, hem till allsång och ensamhet.

Nyköpt

Inga kommentarer: