torsdag 23 juni 2011

Trevlig Midsommar!

Hoppas ni får det precis som ni vill ha det :).


Själva ska vi bege oss mot en midsommarstång på dagen, för lite dans och pick-nick och till kvällen får vi se vad vi hittar på. Det är inte helt ovanligt att vi äter kina-mat (!) till middag på midsommarafton, men det kan ju bli så traditionellt som grillning också :).

Det blir skönt med en extra dags helg iallafall....inte för att veckan varit särskilt betungande, tvärtom, men jag känner mig väldigt redo för semester nu, så varje extra ledig dag är en försmak på vad som ska komma :). Två veckors arbete till, sen så!!

1 kommentar:

Hanna sa...

Nej, jag är ledig i tre veckor först, jobbar v.29 och efter det är jag ledig i två veckor till. Jag var rädd att jag skulle sakna jobbet för mycket om jag tog ledigheten i ett svep. ;) Fast nu känner jag att det skulle gått bra. Förr har jag alltid varit ensam om somrarna, men nu när Henrik blir arbetslös slipper jag det och kan passa på att göra massa roliga utflykter.