söndag 25 oktober 2009

Uppdatering

Det händer inte så mycket i mitt fantastiska liv just för tillfället. Är i ett tillståmd då humöret i allmänhet är nere på en rätt låg nivå. Förvärkar och ständig värk i fogarna, som sprider sig ner i benen, gör inte humöret bättre kan jag säga.
Är så innerligt trött på att vara gravid just nu och läääängtar efter pyret, som ju ska vräkas om bara 6 dagar!

Det som förgyller tillvaron för tillfället är min underbara familj, som med outtröttlig glädje sprider ljusglimtar och kärlek omkring sin trötta fru och mamma. Jag är er evigt tacksamma att ni finns och att ni står ut mina kära - Niklas, Wilma och Oskar!

Veckan som varit har bjudit på ett litet kusinbesök.


Liam och Wilma

Oskar tyckte bebis Liam var jättesöt!

Lill-kusin Liam hade naturligtvis sina stolta föräldrar Sara och Kenneth med sig också, men de var inte helt villiga att ställa upp på bild. Det var trevligt att ha dem på besök iaf!

För övrigt så är det nu ladda inför förlossning som gäller. Ska försöka vila, vila och vila för det känns som att det kommer att ta ett tag innan man får sova ut nästa gång.
Hoppas på att få hämta bebis vagn denna vecka också. Den skulle absolut behövas när bebis väl är här.

Nu är det dags att skjutsa Wilma till ridskolan.
På återhörande!

Inga kommentarer: