måndag 12 oktober 2009

Nu vet vi :)

Lördag den 31/10, på självaste alla helgons dag, ska vi kl 08.00 på morgonen infinna oss på Karolinska för att sätta igång förlossningen (OM det inte råkar vara fullbelagt vilket vi isf får veta per telefon innan).
Nu bara hoppas jag på att inget händer innan, när allt nu hittills gått så smidigt.

Känns skönt att se målsnöret där 19 dagar framåt i tiden. 19 dagar tills vi blir 3-barnsföräldrar och en efterlängtad lillebror eller lillasyster kommer till vår familj *längtar*!!

Bjuder på en av de sista magbilderna. Nu kan den inte komma längre ner :).


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er. Det var roligt att det blivit bestämt med datum, men jag säger då det det käns lite konstigt att det ska bli en liten Brånnare till. Det har varit lite turbulens i mitt liv ett tag så jag har inte riktigt hängt med denna graviditet. Men det ska bli roligt att se mitt 6:e barnbarn.Set blir ochså fullt på väggen där jag placerat kort på alla nära o kära, men det är bara att ta en vägg till.
Kram från farmor o svärmor o moder