tisdag 13 oktober 2009

Åka-hem-kläder

Alla våra ungar har av tradition fått något lite extrafint och noga utvalt att ha på sig vid hemfärd från BB. Detta barn är inget undantag!
Så idag begav jag mig, i sällskap med min kära mor, till ett av de större shoppingcentren i norra Stockholm. Blivande mormor passade på att skämma bort sitt ännu inte födda barnbarn lite och mamman fick det hon suktat efter :).

Svart-vit randig heldress från Po.p med tillhörande mössa. Vit enkel body och svart-grå randiga strumpor. Så snyggt så!

Köpte faktiskt litte mer än vad ovanståendee bild visar, bla en mössa, ett par byxor och några till bodysar. Men det är tänkt mer som baskläder och inte så kul att visa upp på bild :).

Nu saknas bara en ny kamera. Den ska förhoppningsvis inhandlas i morgon på nya elgiganten i Barkarby.
Ja just det! Bebis saknas också....men sen så!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oj, tänk att det nu är sista helgen som tvåbarnsföräldrar, WOW!!! Vore ju toppenkul om ni orkar upp till simhallen när vi är där men jag antar att det blir svårt för familjen sjusovare;)

Snart när du är lite mindre otymplig hoppas jag att vi ses mer ute också, känns nästan som vi aldrig ses!

Kram på er och hinner jag inte se er innan 31a så LYCKA TILL!!!

Kaisa sa...

jättefina kläder nu ska bara bebben komma o ha det på sig,lääängtar