måndag 10 oktober 2011

Jag har inte slutat blogga....

....nu heller!
Jag vet bara inte när jag ska få tid.
Jag måste hitta en bra dag och en lämplig stund, för jag tycker ju så mycket om att blogga om livet och det är synd att sluta när man kommit såhär långt.
Just nu är vi inne i en hektisk period, med mycket på jobbet hela tiden, födelsedagar och möten hit och dit. På kvällarna kraschar jag i soffan oftast och orkar på min höjd plita ner några ord i "Wordfued" innan det är dags för sängen.
Helgerna har varit fullproppade med händelser, roliga förvisso, men senaste helgen var ändå lite skön att ägna åt absolut ingenting förutom oss själva och barnen.
Nu till helgen har vi dels gårdsstädning, men sen på söndag ska jag faktiskt få ha en ego-dag bara för mig själv utan varken Niklas eller barnen. Jag ska gå på "underbara barn- mässan" tillsammans med ett härligt gäng grannar och det ska bli riktigt kul. Hoppas kanske kamma hem något fynd, men för övrigt hålls det nog hårt i plånboken med högre syfte i att bara få vara.
Innan helgen ska jag försöka mig på att lägga in lite kalasbilder, för det har varit mycket av just den biten på sistone. Ikväll finns dock inte den inspirationen, så jag väntar....

Inga kommentarer: