söndag 23 oktober 2011

Film

Vi har nyss haft filmkväll jag och min man. Det händer inte så ofta att vi är vakna genom en hel film under en och samma kväll :).
Men filmen ikväll gjorde att vi lyckades!
Det var en film med en handling jag inte alls hade förväntat mig till att börja med. När jag sen kom in i filmen så satt jag bara och väntade på DET som "skulle" hända. När DET inte hände så började jag tro att filmen ändå kanske var lite som jag hade tänkt mig.....jag gissade t.o.m. rätt på vem som skulle dyka upp i slutscenen.
Sen helt oväntat så hände DET och slutet på filmen blev inte alls det förväntade.

Nu i efterhand vet jag inte om filmen var bra eller dålig egentligen. Den engagerade mig iallafall såpass, till att skriva ett blogginlägg mitt i natten, så jag gissar på bra :).

Inga kommentarer: