tisdag 22 september 2009

Sååå trött!

Fastän jag "bara" är hemma hela dagarna och såsar i soffan, så känns allting så övermäktigt jobbigt just nu. Finns 100 små projekt att ta tag i, men motivationen infinner sig inte riktigt.
Har bestämt mig för att inte stressa upp mig och göra saker bara för att. Den hinns nog med ändå till slut.
Orkar inte blogga heller....har ju inget vettigt att skriva känns det som, varken för min egen del eller för någon annans.
Ett problem som uppstått sista dagarna är att jag har lite svårt att andas ibland. Förmodligen ligger nåt litet virus och skramlar i luftvägarna, som gör att mina redan så ansträngda ihoptryckta lungor får det ännu jobbigare. Hoppas dock att det blir bättre snart. Orken blir inte bättre av att inte kunna andas precis.

På torsdag är det läkarkoll. Skulle ha varit redan förra veckan, men då blev besöket uppskjutet pga att läkaren var borta. Hoppas på bättre tur denna vecka.

Ikväll ska jag nog be N om att ta fram kartongerna med bebiskläder. Känns som en lagom utmaning att sortera lite sådana och tvätta upp det som ska användas i början. Måste inhandla lite förvaringslådor också så att det blir mer överskådligt. Just nu ligger alla kläder huller om buller.
En sak till som måste inhandlas är två nya trådbackar till skötbordet. Oskar och bebis får nämligen samsas där ett tag, så det behövs lite mer utrymme.
Näe....inga mer "måsten" nu. Men det känns iaf som att kläder är hyfsat viktigt att ha när bebis väl kommer. Resten kan man ta sen!

Inga kommentarer: