torsdag 3 september 2009

Ingen inspiration

Fast jag har all tid i världen så har bloggandet kommit lite i bakgrunden sista veckan. Livet har varit lite upponer och det är mycket känslor just nu.
Tänker mycket på svärfar som är sjuk (vilket vi ju natrligtvis gör hela familjen) och på den stundande förlossningen, som märkligt nog kryper närmare och närmare. Är plötsligt oroad över att det inte ska gå "enligt planerna". Det är många TÄNK OM som rör sig i huvudet och som jag måste ventilera med min barnmorska vid nästa besök.
Att föda skrämmer mig inte ett dugg, däremot omständigheterna runtomkring som måste klaffa till 100% (känns det som).

Mitt i allt detta så har vi en blivande 7-åring om några dagar. Som tur är går inte själva barnkalaset av stapeln förrän nästa helg, men vi har fortfarande några presenter kvara att inhandla innan den stora dagen på söndag.
En stillsam familjebjudning med middag och tårta blir det på kvällen, så det känns rätt hanterbart ändå.

Lägger in en bild på "kulan" såhär i v. 30. Som ni märker börjar även mammatröjorna bli för små :). Nu börjar snart nedräkning....

1 kommentar:

Sara sa...

Oj, vad spännande att snart få veta vem som ligger där inne! Nu börjar ju magen bli riktigt, riktigt stor. Vi skulle snart vilja komma och hälsa på. Hur och när passar det för er och orkar du? Många kramar från oss och stort GRATTIS i förskott till Wilma! :-)