söndag 9 januari 2011

Vilken bild??

Jag har tagit tag i uppgiften att sortera barnens alla porträttfoton, som ska upp på väggen i vårt sovrum har jag tänkt. Jag har låtit fotografera dem på hösten i samband med deras födelsedag, bortsett från det allra första fotot där de varit omkring 2-3 månader.
Jag har även foton på Emma för ändamålet, men dessa är ännu inte framkallade. Bebisfotot finns 2x2 att välja mellan, då hon är ca 3 månader, men 1-års bilden blir klurigare då vi ju har en hel studiosession från i höstas då grannen Tessan fotade.
Så...frågan är: VILKEN bild ska jag välja för framkallning? Vill ni hjälpa mig att tycka till?
Bebisbild - en utav följande:
1.                                                                                   2.

3.                                                                                  4.

Sen har vi ettårsbilden. Det finns så många fina, men jag har valt ut några i färg som är lite i stil med syskonens porträtt,. En utav följande här också:
1.                                                                                       2.

 3.                                                            4.                                      5.

Så...hjälp mig nu! Vilken bebisbild samt ettårsbild skulle DU ha valt om det varit ditt barn? 
Kommentera gärna! Även du som vanligtvis inte lämnar avtryck här :).
Du kan klicka på bilderna så blir de större!

6 kommentarer:

Gabricia sa...

Jag känner ju er inte på riktigt och vet ju inte vilka miner hon har i olika lägen. Men jag säger de som jag fastnar för när jag tittar på korten som alla är väldigt fina. Jag hade valt så här:Bebisbild nr 1 och 1- års bild nr 4.

Heidi/Citrellie sa...

Jag hade valt bebisbild nr 1 och ettårsbild nr 2. Kram!

Anonym sa...

Fina bilder! Jag tycker bebis nr. 2 och ett-års nummer 5. Hoppas att allt är bra med er. :-)Kram, Sara

HannaHYLK sa...

Bebisbild nr 1.

Ettåring nr. 2.

En sak gemensam för ettårsbilderna är att Emmas huvud går nästan ut i kanten av bilderna. Fungerar det med den ram du tänkt använda? Annars säger jag bild 4.

kaisa sa...

hej bebisbild 1 och ettårsbild 5.kram

Tina sa...

Jag hade valt bebisbild 1 och ettårsbild 5. Gulliga bilder på gullig bebis och ettåring! :-)