söndag 5 februari 2012

Det går fort när man har roligt!

Den här veckan vet jag inte vart den har tagit vägen. Den försvann snabbt men lämnade givande avtryck som jag nog kommer att bära med mig ett tag.
2 dagars konferensen på Djurönäset med alla pedagoger inom kommunen, kan bara sammanfattas som rolig och inspirerande. Faktiskt så hade jag så mycket i huvudet när jag kom hem därifrån att jag haft svårt att sortera i vilken ände jag ska börja min förädringsprocess som pedagog och medarbetare.
Många tankar att ta itu med.....

Arbetsveckan blev kort kändes det som. Hade dessutom tidig fredag, då jag gick hem efter lunch, så helgen fick sig nästan en extradag.

Födelsedagsfirande för min pappa som fyllt år, melodifestival, familjemys och en del slappande har vi hunnit med under helgen.

Jag har föresten, nästan helt ångest-fritt, köpt nya skor idag. Beställde på nätet nästan exakt likadana som jag nu har slitit ut fast i en annan färg. Hoppas de sitter lika bekvämt som de förra gjorde innan de blev utslitna!
Beställde åt Niklas också när jag ändå var i farten! Rabattkoder och rea....me like!! :)


Lite andra bilder från veckan: 

En väldigt konferens-aktig bild


Inte så tråkig miljö för en konferensanläggning.
Bilder från lunch-promenad!

Fina mysiga rum!



På pappas kalas hittade vi ett dragspel som framför allt Oskar 
blev jätteförtjust i. Det roade honom lääänge!!

Nu ska jag ta tag i middagsbestyren innan övriga familjemedlemmar kommer tillbaka hem.
Hej så länge!


Inga kommentarer: