torsdag 22 april 2010

Gamla bloggen

Innan jag bloggade här så hade jag en blogg på blogg.se, som jag ledsnade innerligt på för att det strulade jämt med inläggen.
Den finns kvar där ute i cyberrymden, men egentligen skulle jag vilja importera innehållet i den bloggen hit. Någon som vet om det är möjligt och isf HUR gör man?
Här är länken till den gamla bloggen om någon är nyfiken.

Några har sagt att det är svårt, ibland omöjligt att lämna kommentarer här. Inställningarna är det inget fel på vad jag kan se, men eftersom det lämnas sparsamt med kommentarer just nu (vink, vink) så misstänker jag att något inte stämmer.
Vill ni vara snälla och testa att kommentera det här inlägget. Skriv bara ert namn och test om inspirationen tryter, huvudsaken är att jag får bekräftat om det fungerar eller inte.
Tusen tack för hjälpen!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!
Jag tror att det ska gå att exportera bloggen via nån speciell konverter. Har nyligen sett en blogg flyttas från blogg.se till Wordpress.com. Gissar att det finns motsvarande program för att flytta från blogg.se till blogspot. Vet dock inte var, men man kan ju alltid googla. =)

Har också reagerat på att jag fått så hemskt lite kommentarer i min blogspot-blogg den senaste tiden. Får se om detta kommer iväg.

Tanja sa...

testar testar 1 2 1 2 .... :)

/tanja