torsdag 3 mars 2011

Apropå vagnar...

Vet ni hur gärna jag vill ha den här vagnen?
bild lånad från Emmaljunga

Jag har varit inne på Emmaljungas Scooter ganska länge, men maken vill hellre ha Brios Race utifall vi nu ska ha en sådan här vagn. Jag tycker Scootern både är snyggare och ser mer komfortabel ut är Racern. Men Racern är något lättare och blir något plattare ihopfälld än Scootern. 
Vem vinner, vem försvinner?
Skaffar vi oss en sån här vagn så har vi dock ingen anledning att ha kvar City crossen.

Tur man kan fundera ett tag till :).

Det här var sista inlägget om vagnar....på ett tag!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Om jag mot alla odds skulle byta ut vår city cross skulle det definitivt bli mot en Emmaljunga scooter. Brios motsvarande ser väl okej ut, men jag känner i själen att jag är en Emmaljunga-människa. När vi skulle välja vagn från början tittade vi på båda märkena och kom snabbt fram till vilket som tilltalade oss.

Gunilla sa...

Bra där Hanna! :). Jag vet fler som tycker lika, så då är jag inte helt fel ute i mina resonemang!

Heidi sa...

Ett sent svar kommer här:
Jag är en Brio-människa i vanliga fall men jag föll för Scootern och har INTE ångrat mitt val. Vi har haft den sedan i sommras och Linnea älskar sin vagn. Känner folk som köpt Racen och jag tycker att den har sämre fjädring, känns klumpigare i allmänhet... Köp en Scooter :))