onsdag 14 juli 2010

Buzzar

Sen några år tillbaka är jag ibland en Buzzador, vilket innebär att man får testa olika produkter som man sedan ska berätta om för vänner och bekanta.
Den här gången har jag fått prova Drikki smoothie, med vete persika. Eller jag och jag....det är Emma och hennes kompanjoner som är juryn den här gången :).
Hursomhelst så verkade hon gilla det. Hällde upp på pipmugg och det såg ut och kändes i konsistensen som välling, men smakade som sagt persika-smoothie.
Kan det vara både gott och nyttigt...tja, så varför inte. Tänker dessutom att det är perfekt nu när det är så varmt. Ett par kylskåpskalla Drikki kommer att få följa med oss till badet i morgon.
 
 
Gott, gott!

Brorsan vill också smaka!

Fast han var inte lika imponerad. Bjussar syrran istället.

Grannen hade besök av sina barnbarn under kvällen, varav 3 i Emmas ålder, så de fick såklart också prova Drikki. Så nu har jag Buzzat riktigt ordentligt idag :). 

Inga kommentarer: